Умови повернення товару
Стаття 9. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»
Умови обміну / повернення товару належної якості:
Споживач має право обміняти, або повернути непродовольчий товар належної якості у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром. Споживач має право на обмін і повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін і повернення товару належної якості провадиться в разі:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- якщо збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
- при пред’явленні розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром;
- в разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги.
З будь-яких питань і претензій, будь ласка, зв’яжіться з нами: КОНТАКТИ
Бажаємо Вам успіхів і процвітання!
Команда Альтер Клімат